Quizy wiedzy

Quizy o koniach. Co wiesz o tych wyjątkowych zwierzętach?

Piękne i szlachetne, konie od zawsze kojarzą się w naszych umysłach z wolnością, siłą i niezależnością. Tworzenie z nimi więzi jest niesamowicie satysfakcjonujące, kiedy nam zaufają, stają się wspaniałymi towarzyszami.

Uwielbiasz konie? Od dziecka spędzasz masę czasu w stajni, a może dopiero na późniejszym etapie życia odkryłeś, że naprawdę marzysz o nauce jazdy konnej? W takim razie quizy o koniach są dla ciebie. Dzięki quizom dokładnie sprawdzisz swoją wiedzę dotyczącą koni, niezbędną do tego, by się z nimi właściwie i odpowiedzialnie obchodzić, a także zrozumieć, w jaki sposób to zwierzę myśli – co jest warunkiem satysfakcjonującej komunikacji.

Pytania mogą dotyczyć różnych „końskich” aspektów – przykładowo umaszczenia, którego odmian jest mnóstwo, łącznie z barwnymi odmianami na pysku, jak na przykład gwiazdka, strzałka czy latarnia. Inne zahaczą o metody pielęgnowania koni, użytkowanych do tego narzędzi, o rodzaje i szybkość poszczególnych chodów, najczęściej spotykane choroby i zaburzenia behawioralne czy wreszcie o ekwipunek niezbędny dla konia i jeźdźca. Przekonaj się ostatecznie, jak to jest z twoją wiedzą na temat koni.