Quizy wiedzy

Quiz o wszystkim dla wszystkich

Pasjonaci quizów wiedzy często mają swoje określone upodobania. Część z nich najlepiej się czuje w testach koncentrujących się na określonych dziedzinach, na przykład ścisłych czy humanistycznych. Część natomiast woli quizy szeroko rozumianej wiedzy ogólnej.

W tego typu sprawdzianach dodatkowego smaczku dodaje element zaskoczenia. Quiz o wszystkim z założenia może sięgnąć po każdą dziedzinę, łącznie z zaskakującymi i nietypowymi. Wymaga od rozwiązującego dużej dyscypliny intelektualnej, w tym sensie, że musi on dysponować bardzo różnorodnymi informacjami i umieć się nimi posługiwać. Nawet najbardziej zaprawionych w bojach quizowiczów może zaskoczyć kierunek, w jakim pójdą niektóre pytania – w teście, gdzie możliwości jest tak wiele, liczy się też łut szczęścia.

Rays Face Silhouette Thoughts Brain Construct Does

Nie da się bowiem stuprocentowo przewidzieć, w jakim kierunku poszły skojarzenia tego, kto quiz układał. W ogólnym rozrachunku zatem taki quiz ogólny stawia przed użytkownikiem spore wyzwanie, a osiągnięcie wysokiego wyniku (a już zwłaszcza – kompletu punktów) może być źródłem prawdziwej satysfakcji i zasłużonej dumy ze swoich osiągnięć.