Quizy wiedzy

Quiz o świecie. Fascynująca podróż po rozmaitych dziedzinach wiedzy

Świat wokół nas jest miejscem niezwykłym i fascynującym. Bogactwo zdarzeń wokół, zabytki, cuda przyrody, wielkie religie, doniosłe wydarzenia historyczne, wyjątkowi ludzie, procesy i wstrząsy, ewolucje i rewolucje – to żywa materia, zmieniająca się wciąż na naszych oczach.

Poznawanie różnych aspektów świata i dziedzin wiedzy to również podróż, w którą warto się wybrać. Oczywiście nikt nie jest w stanie zgłębić wszystkiego i nikt nie ma odpowiedzi na każde pytanie świata – nie jesteśmy przecież komputerami. Jednak już tylko rozwiązując quiz o świecie można pogrążyć się w refleksji, jak wiele tematów można badać i odkrywać, ile jest do zrozumienia i poznania.

Wiedzy przecież nigdy dość, niezależnie od tego, do jakiej dziedziny należy – historii czy geografii, architektury czy muzyki, technologii czy literatury… gromadzenie jej okruchów, czerpanie z różnych źródeł sprawia, że patrzymy na świat pełniej, uczestniczymy w jego funkcjonowaniu bardziej świadomie, z biernych obserwatorów przeobrażamy się w zaangażowanych uczestników wydarzeń. A poza tym nigdy do końca nie wiadomo, kiedy i w jakich okolicznościach zdobyta wiedza okaże się przydatna – czasami może to być nawet prawdziwie zaskakujące!