Psychotesty

Psychotesty. Dobra rozrywka i wiedza dla każdego

Sprawdzać własną wiedzę zawsze jest przyjemnie, podobnie jak rozwiązywać różnego rodzaju łamigłówki, szarady i zagadki ćwiczące mózg. Czasami jednak chcemy się po prostu dobrze bawić i dowiedzieć się o sobie czegoś miłego.

Taką dawkę pozytywnej energii – bo przecież zawsze sympatyczne słowa motywują i są balsamem dla duszy – dają psychotesty. W sieci jest ich bardzo dużo i mogą dotyczyć wielu różnych aspektów. Różnią się też konstrukcją, stopniem zaawansowania, złożonością, formą i… powagą. Nie brakuje przecież takich tworzonych z przymrużeniem oka! Niektóre testy opierają się na długiej liście pytań, wymagają zatem więcej czasu i zaangażowania. Są jednak też krótsze, bardziej intuicyjne quizy – często opierają się na skojarzeniach, na przykład związanych z odczuciami co do pokazanego zdjęcia czy koloru.

W tym przypadku liczą się pierwsze skojarzenia i szybkie odpowiedzi. Tak czy siak, dzięki psychotestom możemy się sporo o sobie dowiedzieć. Dotyczy to typu osobowości, cech charakteru, wrodzonych predyspozycji, talentów zawodowych, ale też bardziej ulotnych, trudniejszych do skonkretyzowania kwestii, jak na przykład ukryte w podświadomości pragnienia czy specyficzna siła umysłu, której istnienia sobie nie uświadamiamy.