Quizy o książkach

„Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek”. Przygoda ma wiele imion

Przesympatyczna i uroczo zilustrowana książeczka Justyny Bednarek Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek dowodzi czarno na białym, że niezwykłość można znaleźć wszędzie. Po prostu dla każdego oznacza ona trochę co innego.

Dziwne zjawisko skarpetek, które z niewiadomych przyczyn tracą drugą z pary, jest doskonale znane nam wszystkim. Ale co się z nimi dzieje? Wpadają do tajemniczej zgubni? Kradnie je pralka? A może po prostu decydują się iść w szeroki świat, by zebrać nowe doświadczenia? Właśnie tak! Opracowany na podstawie książki Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek test prowadzi nas przez kolejne perypetie bohaterek, z których każda ma inne podejście do życia, inną osobowość i też inne przywary.

Wszystkim jednak jest pisana w życiu olbrzymia zmiana! Jedna została adopcyjną mamą dla grupki osieroconych zwierzątek, inna zrobiła zawrotną karierę w polityce, jeszcze inna przeszła do historii jako legenda kina… To niesamowite, jaki potencjał może się kryć w tych niewinnych częściach odzieży, o których na co dzień za wiele przecież nie myślimy. Na tym tle rodzi się refleksja – przygoda i spełnienie marzeń czekają na każdego, jeśli tylko odważy się wejrzeć w siebie i odpowiedzieć sobie na pytanie, czego najbardziej pragnie.