Quizy o książkach

„Kajko i Kokosz”. Pogodna lektura z mnóstwem uśmiechu

Strzeżcie się zbójcerzy, w międzyczasie próbując opanować tajniki lotu na miotle… komiks Kajko i Kokosz to przeuroczy i zabawny utwór, który pobudzi do uśmiechu nie tylko uczniów zapoznających się z lekturą, ale również ich rodziców.

To bardzo prawdopodobne, że po zapoznaniu się z jedną częścią, nabierzemy ochoty na więcej i sięgniemy również po kolejne. Czyta się to lekko i z prawdziwą przyjemnością, a szczegóły same wchodzą do głowy. Nauczyciele języka polskiego często mają zwyczaj sprawdzać stopień znajomości danej lektury organizując uczniom sprawdziany w formie konkretnych pytań dotyczących poszczególnych wydarzeń i charakterystycznych bohaterów.

Również test z lektury Kajko i Kokosz to coś, czego można się spodziewać w czwartej klasie podstawówki. Rozwiązując quiz, można się do tego dobrze przygotować, wyobrażając sobie przy okazji, o co mniej więcej może zapytać wykładowca. Przezorny, jak to mówią, zawsze ubezpieczony, a quiz nie powinien sprawić trudności nikomu, kto czerpał przyjemność z zaśmiewania się nad przygodami dwóch dzielnych wojów, oddanych całym sercem swojemu grodowi i rządzącemu nim kasztelanowi.