Quizy historyczne

Sprawdzian z historii klasa 4 – Wczoraj i dziś

Pierwsze szkolne spotkania z historią mogą mieć decydujący wpływ na to, jaki będzie stosunek ucznia do tego przedmiotu w przyszłości. Ten początek początków to wciąż jeszcze tylko podstawy wiedzy, ale już buduje się baza, na której przyjdzie się opierać w kolejnych latach.

Niebagatelne znaczenie ma tutaj osoba wykładowcy. Trafić na dobrego nauczyciela, który przekazuje wiedzę nie tylko z pasją, ale i umiejętnie, przykuwając i utrzymując zainteresowanie uczniów, a ponadto skłaniając ich do samodzielnego wysiłku – to prawdziwe szczęście. Liczy się jednak również podręcznik. Jeśli jest opracowany w przejrzysty, przemyślany sposób, atrakcyjny wizualnie i z pomysłem na każdy rozdział, na pewno bardziej przemówi do wyobraźni i zachęci do starań.

Sprawdzian z historii klasa 4 – Wczoraj i dziś został przygotowany w oparciu o podręcznik do klasy 4 z serii dla szkoły podstawowej Wczoraj i dziś. Jest przeznaczony dla młodszych uczniów, którzy pragną uporządkować wiedzę nabytą w trakcie roku szkolnego, odświeżyć wiadomości, zafundować sobie powtórkę przed końcowym testem albo uświadomić, gdzie kryją się braki. A w przypadku ewentualnych wątpliwości na pewno pomoże też utrwalić prawidłowe odpowiedzi.