Quizy sportowe

Quizy piłkarskie

W czasie dzisiejszego poszukiwania świetnych quizów sportowych wybierzemy się do portalu QuizMe.pl. W serwisie tym znajdziemy dział quizy piłkarskie z quizami poświęconymi tylko i wyłącznie piłce nożnej. Zanim rzucicie się do dopingowania naszych zawodników na mundialu w Rosji, warto odświeżyć sobie zasady oraz przypomnieć sobie historię piłki nożnej. 

Stadion piłkarski, źródło: Pixabay

Oczywiście mamy nadzieję, że biało-czerwoni wkrótce zaczną pisać nowy rozdział tej historii i nie będziemy już musieli zawsze wspominać orłów Górskiego i historycznego „zwycięskiego” remisu na Wembley. Zwłaszcza, że to było już prawie 50 lat temu! Osoby, które myślą, że na piłce się naprawdę znają, powinny koniecznie sprawdzić swoją wiedzę i rozwiązać quiz o piłce nożnej. Pamiętałeś z ilu metrów strzela się rzut karny i co oznacza pozycja spalona? Było zbyt łatwo? To warto jeszcze utrwalić wiedzę o kluczowych piłkarzach. Zaczynamy od polskiego podwórka – przed Tobą quiz o Robercie Lewandowskim. Trzymamy kciuki, żeby popularny „Lewy” przysporzył nam powodów do radości i strzelił już wkrótce kilka bramek dla Polski!

Oczywiście nie możemy też zapominać o dwóch obecnie chyba kluczowych i najpopularniejszych piłkarzach świata, których pojedynki zawsze elektryzują tłumy Kto okaże się lepszy na mundialu? Tego jeszcze nie wiadomo, ale Ty możesz rozegrać swój mały pojedynek między nimi – sprawdź, czy lepiej pójdzie Ci quiz o Leo Messim czy quiz o Cristiano Ronaldo. Po takiej dawce piłkarskiej wiedzy, chyba już powinieneś być gotowy na mundialowe emocje. I oczywiście do boju Polska!